Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on twitter
Share on telegram

Itis – Ihmeellinen itä

Finnkino Itiksen lanseerauksen yhteydessä lanseerattiin myös Ihmeellinen itä -konsepti, joka suunniteltiin jatkumaan Itiksen ympärivuotisessa markkinoinnissa.

Tavoitteet

Tarkoituksena oli selvittää ja luoda tapoja, kuinka viestitään helposti ja ymmärrettävästi se, että Itiksestä saa ihan kaikkea vuodenajasta riippumatta. Tavoitteena oli toteuttaa monikanavainen kampanja, joka sisältää videomainonnan lisäksi elokuvateatteri- ja ulkomainontaa sekä mainontaa digitaalisissa pinnoissa.

Toteutus

Ihmeellinen itä -teemalle luotiin jatkoa ”Kaikki syksyyn-jouluun-talveen-kesään Itiksestä” -konseptisarjalla, missä tuotiin eri vuodenajat Itiksen kauppakeskukseen sisälle. Mainoksissa leikiteltiin visuaalisilla ja suurilla elementeillä, esimerkiksi Itiksen sisällä keinuttiin kesämaisemassa tai luisteltiin jäällä talvimaisemassa. Kampanjaan sisältyi videomainonnan lisäksi mainosspotteja, elokuvateatteri- ja ulkomainontaa sekä digitaalista mainontaa.