Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on twitter
Share on telegram

Parasta seuraa

Parasta seuraa on B2B-kampanja, jonka tavoitteena oli saavuttaa mainostajat ja herättää heidän mielenkiintonsa MTV:n kanavilla mainostamiseen.

Tavoitteet

B2B-kampanjan tavoitteena oli saada mainostajat huomaamaan ja kiinnostumaan MTV:n kanavilla mainostamisesta nostamalla esiin MTV:n omien ohjelmien omia kasvoja yllätyksellisissä tilanteissa. Kampanja oli jatkoa vuoden 2018 Parasta seuraa -kampanjalle.

Toteutus

Kampanjaan liittyvää suunnittelua toteutettiin Miltonilla. Filbutik toimi kampanjassa tuotantoyhtiön roolissa. Kampanjassa toteutettiin erilaisia sisältöjä, kuten useampi traileri, kaksi Miltonin suunnittelemaa radioklippiä, joitakin looppeja sosiaaliseen mediaan ja esittelymateriaaleihin.