Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on twitter
Share on telegram

Posse, kausi 7

MTV:n viihdeohjelma Possen 7. tuotantokauden markkinointikampanjan suunnittelu ja lanseeraus.

Tavoitteet

Tutun ohjelmakonseptin eli Possen 7. tuotantokauden lanseeraamisessa kohderyhmänä olivat erityisesti lapsiperheet ja nuoret. FTA-kanavilla eli vapaasti katsottavilla kanavilla näkyvyys ei tavoita nuoria niin hyvin, joten sosiaalisen median merkitystä kampanjassa korostettiin.

Toteutus

Yllättävän ohjelmakonseptin tueksi toteutettiin tanssivideo, jota voi hyödyntää monipuolisesti. Meemivideona se tavoittaa sosiaalisen median kautta paremmin nuoret ja TV- tai radiokampanjan kautta perheiden vanhemmat. Kampanjaan sisältyi TV-spotteja, meemiklippejä, kanavaelementtejä, bannereita, radiospotteja, identity ja DOOH eli digitaalista ulkomainontaa.