Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on twitter
Share on telegram

Rantabaari

MTV:n ohjelman Salatut elämät -sarjaperheen uuden sarjan markkinointisuunnittelu nuoremmalle kohderyhmälle ja lanseerauskampanjan toteutus.

Tavoitteet

Salatut elämät -sarjaperheen uusi sarja on ohjelmasisällöltään rohkeampi ja on suunnattu erityisesti nuorelle yleisölle. Uuden sarjan kampanjasta haluttiin myös rohkeampi, joka saavuttaa oikean kohderyhmän ja viestii sisällöstä olematta kuitenkaan mauton tai kliseinen.

Toteutus

Markkinointia suunnattiin selkeästi nuoremmalle kohderyhmälle. Markkinointikonseptin teemoja on ”solmussa” sekä ”kuuma, villi ja vapaa – it´s complicated”. Kampanjaan sisältyi TV- ja radiospotit, ulkomainontaa, kuten abribus-julisteet ja digitaalinen ulkomainonta, kanavaelementit sekä bannerit.