Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on twitter
Share on telegram

Tuttu Juttu Show

MTV:n ohjelman Tuttu Juttu Show’n markkinointikampanjan suunnittelu ja tuotannon ohjelmalanseeraus.

Tavoitteet

Tuttu ohjelma 90-luvulta kaipasi pitkän esitystauon jälkeen idean avaamista ja kertaamista uudella sekä raikkaalla tavalla. Aiemmat tuotantokaudet henkilöityivät vahvasti juontajakaksikko Joel Hallikaiseen ja Timo Koivusaloon, joten uuden juontajan, Susanna Laineen asemointi ohjelmaan Timo Koivusalon pariksi oli tärkeä osa kampanjaa. Tavoitteena oli lisäksi saada Tuttu Juttu Show -ohjelmalle nuorempi katsojakohderyhmä ja erityisesti lapsiperheet.

Toteutus

Kampanjassa korostettiin ohjelman nostalgisuutta, tunnettuutta, hauskaa sisältöä, lämminhenkisyyttä ja viihdyttävyyttä. Konseptin pohjana oli ” Rakastettu parisuhdevisailu tekee paluun”. Kampanjassa nostettiin esille ohjelman ydintä eli tuotiin esiin kysymyksiä, joita pareille esitetään, mutta vastauksia ei kampanjassa annettu. Kampanjakokonaisuuteen sisältyi TV-spotit, sosiaalisen median materiaalit, bannerit, kanavaelementit ja ulkomainoskampanja.