Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on twitter
Share on telegram

Tuunaa sun etätyöpiste

Kotkan kaupungille tehtiin ”Tuunaa sun etätyöpiste” -ohjelma, jonka tarkoituksena on saada etätyötä tekevät miettimään omaa hyvinvointiaan.

Tavoitteet

Ohjelman ympärille rakennetun kampanjan tavoitteena on saada katsoja seuraamaan paitsi viihdyttävää sisustusohjelmaa, myös yllättämään tämä faktoilla. Kampanja on suunnattu pääkaupunkiseudun asukkaille, koska he kärsivät eniten sopivien työtilojen puutteesta korkeiden asumiskustannusten myötä.

Toteutus

Kampanja toteutettiin videosarjana Kotkan kaupungin Facebook-, YouTube-, Instagram- ja LinkedIn-kanavissa. Lisäksi tehtiin bannerikampanja Etuovi.fi-palveluun ja Iltalehti.fi-sivustolle.

Tulokset

Facebook: Yli 700 tykkäystä, yli 8000 klikkausta, tavoittavuus yli 80 t. (teaser ja ohjelma). 13 minuutin ohjelman katsoi kokonaan 25% katsojista.

YouTube: Katselut yli 10 t., keskimääräinen katseluaika 3,16 min.
Klikkauksia sivuille yhteensä yli 12t.