Tuunaa sun etätyöpiste
Teimme Kotkan kaupungille muuttajamarkkinointikampanjan, jonka tavoitteena oli herättää ihmisissä kiinnostusta Kotkasta asuinkaupunkina. Kampanjassa toivottiin tuovan esille lisääntynyt etätyöskentely.
“Mietimme kampanjaa, joka olisi hauska, itseironinen, kevyt, kuvaileva, mutta ei kuitenkaan liian tyrkky tai mainosmainen. Näin päädyimme ideaan kuvitteellisesta etätyöpisteen tuunausohjelmasta, Tuunaa sun etätyöpiste! Sarjan nimi oli mielestämme just sopivan höpsö ja lifestyleohjelmien henkinen.” kertoo Kati Tamminen, Tuunaa sun etätyöpiste! -ohjelmasarjan ohjaaja.
Ohjelmasarjan ympärille rakennetun kampanjan tavoitteena on saada katsoja seuraamaan paitsi viihdyttävää sisustusohjelmaa, myös yllättämään tämä faktoilla. Kampanja on suunnattu pääkaupunkiseudun asukkaille, koska he kärsivät eniten sopivien työtilojen puutteesta korkeiden asumiskustannusten myötä. Siksi seuraavassa jaksossa pureudutaankin ratkaisuun eli kun Koivuset ovat muuttaneet Kotkaan hulppeaan merenrannalla sijaitsevaan omakotitaloon ja saaneet hankittua haaveilemansa veneen.