Ihmeellinen itä
Finnkino Itiksen lanseerauksen yhteydessä lanseerattu Ihmeellinen itä -konsepti suunniteltiin Itiksen ympärivuotiseen markkinointiin.
Miten kommunikoida, että ITIKSESTÄ saa kaikkea, kaikkina vuodenaikoina? Monikanavainen kampanja, joka jalkautuu videomainonnan lisäksi elokuvateatterimainontaan, ulkomainontaan ja digitaalisiin pintoihin.
Luotiin Ihmeellinen Itä -teemaan jatkoa ”Kaikki syksyyn-jouluun-talveen-kesään Itiksestä” – konseptisarja, jossa tuotiin eri vuodenajat kauppakeskuksen sisälle. Mainoksissa leikiteltiin visuaalisilla isoilla elementeillä, kuten kesämaisemassa keinuttiin Itiksen sisällä tai luisteltiin jäällä. Kampanja piti videomainonnan lisäksi sisällään mainosspotteja, elokuvateatterimainontaa, ulkomainontaa ja digitaalista mainontaa.