Talvesta tuli kesä, samalla myös kaukolämmön myynti kasvoi!
Suunnittelimme ja tuotimme monimediallisen videokampanjan Kotkan Energialle. Toteutuksena talven muuttaminen kesäksi ei ole helppoa. Vaihtoehtoina on odottaa puoli vuotta, rakentaa virtuaalinen maailma tai antaa tekoälylle mahdollisuus. Ratkaisu kuitenkin löytyi avarakatseisen asiakkaan mahdollistamana. Videokampanjalla haluttiin tuoda esille kaukolämmön helppoutta, turvallisuutta ja toimintavarmuutta. Kampanjan julkaisukanavina toimivat Youtube, Facebook, Instagram, Ruutu, Sanoman mediaverkosto sekä elokuvateatteri. Kampanjavideo toimii näyttävästi myös Kotkan Energian verkkopalvelun etusivulla. Kampanjan saavutti yhteensä yli 100.000 mainosnäyttökertaa kohdealueella Kotkassa.
Annika Aalto
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Kotkan Energia
”Kaukolämmön myynti on kyllä kasvanut, projekti sujui hyvin ja vaivattomasti ja sen levitys on ollut kattavaa. Kiitos rautaisille tekijöille!”